31.12.10

Kabak Vadisi'ne ve ahalisine teşekkür

Benim için hayatın ne demek olduğunu ve fark etmeden bundan ne kadar uzaklaştığımı her an hatırlatan, beni yeniden ben yapan, kendimde ve hayatta sevdiğim şeyleri kucaklamamı sağlayarak beni güçlendiren, istediğim hayatın parmağımın ucunda olduğunu göstererek beni yüreklendiren, hiçbir şey için fazla vakit olmadığını ama her şey için çok vakit olduğunu fark etmemi sağlayan, istediğim her şeyi kolay kılan büyülü Kabak Vadi'sine ve onun eşsiz yerleşiklerine teşekkür ederim.
--
Yüzümdeki ıslak dillerin sevecen sahipleri Konga, Ayşegül, Karamel, Boncuk, öbür Boncuk, Mayst, Maggie, Beyaz, Sıdıka ve diğerlerine,--Sıcak dostlukları ve ettikleri her kelime için orada tanıdığım herkese,--İçimde yok yere taşıdıklarımı oraya bırakmam için benimle ufuk çizgisine kadar el ele yürüyen, gözyaşlarımı silen, karanlıkta elimi tutup yol gösteren sevgili dervişime,--Ve gülmeyen yüzümü her daim güldürmeyi başaran sevgili Alfa'ya, beni sakinleştiren ve iyileştiren sıcacık ilgisi, muhteşem yemekleri ve odamdan çıkardığı tüm tarantulalar için teşekkür ederim.--Bir gün o japon flütünü çalmayı başaracağız çocuklar!



--





























































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder