21.12.11

Gars




Adet haline getirdiğim üzere, bu yılın sonunu da, 30 saatlik bir tren yolculuğunun ardından, daha önce bulunmadığım bir yerde geçirdim.

Gars'a gittim, Gars gaşarı yedim, gristal gar gördüm, Gars Galesine baktım, Sarıgamış'a gittim, Ani harabelerine gittim.

Ama "Oooceele et!" dediler, acele etmedim :D

Şaka bir yana, Kars muhteşem bir yer arkadaşlar! Bu mevsimde gidilsin, görülsün derim... Hele o kristal kar yok mu!... Bence adının Türkilizce "Kars" (karlar) olması pek manidar...

Aramızdaki sınırı çizen 3-5 metre genişliğindeki çayın berisinden Ermenistan'a bakarak, insanoğlunu birbirinden ayıran ne çok insan yapısı engel olduğunu düşündüm.

Bu gezi üstüne uzun uzun yazılacak çok şey vardı ama üç günde iki mide kanaması, bir sistit derken yalan oldu...

Hayırlısı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder